Pretraži

Google spaja Maps i Waze timove

Hi-Tech
0
Photo: Pixabay.com

To je još jedna mera za smanjenje troškova od strane Googlea, ali otpuštanja nisu planirana

Ovaj potez ima za cilj smanjenje dupliciranog posla u proizvodima, ali Google je rekao da će i dalje držati aplikacije Waze i Maps odvojene. „Google ostaje duboko posvećen Wazeovom jedinstvenom brendu, njegovoj voljenoj aplikaciji i naprednoj zajednici volontera i korisnika“, rekao je portparol. Izvršni direktor Wazea Neha Parikh napustiće svoju ulogu nakon prelaznog perioda, ali navodno neće biti otpuštanja. Od 9. decembra, Waze tim od 500 članova pridružiće se Googleovoj Geo organizaciji zaduženoj za Maps, Earth i Street View.
 



Waze i < dele funkcije od kada je Google kupio Waze za 1,1 milijardu dolara 2013. Waze-ovi podaci o saobraćaju počeli su da se pojavljuju u Mapama ubrzo nakon kupovine, a ograničenja brzine, radarske lokacije i druge funkcije stižu kasnije. Zauzvrat, Waze je imao koristi od Google-ovog znanja u pretrazi. FTC je pokrenuo antimonopolsku istragu ubrzo nakon kupovine, a Google je tada rekao da drži Waze kao zasebnu jedinicu „za sada“. Od tada je prošlo devet godina, ali prema rečima bivšeg izvršnog direktora Noama Bardina, Waze nije uživao potpunu nezavisnost.

„Sav naš rast u Waze-u nakon akvizicije bio je od posla koji smo obavili, a ne od podrške matičnog broda. Gledajući unazad, verovatno smo mogli da rastemo brže i mnogo efikasnije da smo ostali nezavisni“, rekao je on u postu na LinkedIn-u prošle godine. Waze ima 151 milion aktivnih korisnika mesečno, u poređenju sa milijardom za usluge Google mapa. Ipak, Waze je veoma popularna aplikacija za navigaciju (posebno u Evropi), zahvaljujući svojoj prirodi koja je zasnovana na na crowdsourcing-u. Pojedinačni korisnici mogu lako da prijave saobraćaj, policiju, sudare, probleme sa mapama, radarske kamere i još mnogo toga pritiskom na dugme. Google mape su dodale mogućnost prijavljivanja incidenata u vožnji još 2019. godine, ali su manje usmerene na crowdsourcing.

S obzirom na to da se prihodi od reklama u Googleu usporavaju, izvršni direktor Sundar Pichai je u septembru rekao da se nada da će kompaniju učiniti 20 posto efikasnijom. Deo toga, rekao je on, mogao bi se postići otpuštanjima i spajanjem više proizvoda.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech