Prema anketi koja je obuhvatila 1000 ispitanika, za najgoru kompaniju 2021. godine, proglašen je Facebook (sadašnji Meta).
Za najbolju kompaniju 2021. proglašen je Microsoft. Meta (tj. Facebook) je, kao simbol promene pravca kompanije, sproveo kompletan rebrending i počeo da ulaže u budući “Metaverse”, svet virtuelnog iskustva. Prema nekim ispitanicima ankete, potez Facebook-a napravljen je kako bi se pažnja skrenula sa ispitivanja kontroverzi vezanih za kompaniju. Neki misle da bi dobar način da se Meta iskupi bio kada bi kompanija uložila značajniji deo profita u fondove za odštetu. Međutim, ima i onih koji misle da će novi pravac Meta-e doneti nešto novo i dobro, kao što je nekada bio slučaj i sa Facebook-om.
Facebook je imao sukob interesa u pogledu privatnosti korisnika, trudeći se da, što je moguće duže, opstane koristeći podatke korisnika za personalizaciju radi plaćenih reklama. Naročito je imao spor sa Aplle-om oko iOS i PadOS, koji kompanijama otežavaju praćenje korisnika kroz druge aplikacije i sajtove.
Facebook je tvrdio da bi “Transparentnost praćenja aplikacija” štetila malim preduzećima koja se oglašavaju da bi privukla kupce. Štaviše, Zakerberg je baš ovu meru okrivio za loš rezultat Facebook-a u 4. kvartalu 2021. godine.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.