Da bi pokazali koliko je ovo značajno za Facebook, aplikacija će promovisati razgovore na vrhu News Feed-a iznad Stories. Novi format takođe dolazi sa funkcijama pogodnim za autore, poput mogućnosti kupovine „zvezda“, poklona u aplikaciji koji pomažu uticajnim osobama da zarade od svojih strimova.
Facebook se oslanja na automatizaciju
Važno je napomenuti da će se Facebook oslanjati na automatizaciju i korisničke izveštaje da bi primenio pravila o sadržaju u novom formatu. I poput Clubhouse-a, koji se ponekad borio sa umerenošću, domaćini soba mogu da kontrolišu ko govori ili da prijave korisnike koji krše pravila. Čini se da Facebook takođe započinje s pomalo opreznim pristupom, jer samo verifikovane javne ličnosti i kreatori u SAD-u sa profilima u „dobrom stanju“ mogu da naprave sobu. Međutim, bilo koji korisnik Facebook-a može da presluša razgovor ili da učestvuje ako ga domaćin pozove da govori.
Audio sobe će se takođe promovisati u Facebook grupama, gde moderatori i administratori grupa mogu da omoguće zvukovne funkcije, čak i za članove koji nisu verifikovani ili javne ličnosti. Facebook kaže da stavlja na raspolaganje „odabrane“ grupe za početak, ali planira da proširi svoju dostupnost.
Pored soba, Facebook takođe počinje da dodaje podkastove na svoju platformu. Sa ovom ispravkom obožavaoci mogu slušati epizode podcasta dok pretražuju Facebook. Počinje sa samo nekolicinom imena, uključujući Joe Budden i Nicaila Matthews Okome, ali otvoriće se za više podcastova tokom sledećih nekoliko nedelja. Sa novim funkcijama, Facebook je najnovija kompanija koja pokušava da se takmiči sa Clubhouseom, koji je porastao u popularnosti tokom poslednjih godinu dana. Twitter je takođe uložio velika sredstva u audio sa Spaces-om, a Spotify je upravo pokrenuo uslugu sa Greenroom-om.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.