Pretraži

DA LI JE? TikTok predstavlja pretnju za Instagram

Hi-Tech
0
Photo: Apple Store

U početku, mnogi su TikTok nazivali "novim Instagramom" i u njemu su videli beg od "matoraca" koji su se sa Fejsbuka premestili na pomenutu društvenu mrežu.

Globalno, aplikacija je prerasla više od milijardu skidanja širom sveta, a u tom je pogledu prestigla i Facebook i Instagram. 

Takođe, mnogi su u njemu videli idealnu priliku da postanu influenseri, jer s pojavom novih mreža, lakše je pridobiti pratioce, a čini se da je upravo ova mreža kao stvorena za milionski auditorijum. 

U pitanju je platforma za izvođenje fristajl koja vam daje petnaest sekundi slave na kojima ćete izgraditi lični brend. 

Kada su u pitanju i druge društvene mreže, ljudima je potreban razlog da bi nekoga pratili na društvenim mrežama. Ukoliko želite da budete popularni, potrebno je da ljudi imaju razlog da vas prate. Česta aktivnost na ovoj platformi i originalna ideja su ključ uspeha, a ono na šta ne smete da zapostavite jeste interakcija sa svojim pratiocima. 

Trenutno, TikTok radi na tome da bude što sličniji ostalim uspešnim društvenim mrežama, pa su korisnici sredinom godine primetili da platforma sve više nalikuje Instagramu, što bi takođe moglo biti presudno za opstanak na tržištu koje "drma" jaka konkurencija. 

Ono zbog čega je aplikacija postala popularna je zahvaljujući saradnjama sa poznatim ličnostima, a najviše Džimiju Felonu koji ju je koristio u svojoj emisiji, što Instagram u svom periodu razvitka definitivno nije imao. 

Ujedno, ova aplikacija može da vam obezbedi pristojan život, naravno, srazmerno vašem angažovanju i broju pratilaca na mreži.

Poseban akcenat aplikacija ima na "izazovima" koji korisnici postavljaju, što je i jedan od najefektnijih načina za dobijanje još većeg broja korisnika., a ono što je definitivno prednost jeste i to što nema reklame, koje korisnike Instagrama izluđuju, pa TikTok fidovi ne izgledaju kao "oglasne ploče". 

Da je ova aplikacija osvojila sve dokazuju i Google-ovi pokušaji da napravi direktnu konkurenciju ovome, platformu koja bi se zvala Shorts, ali i Fejsbukova verzija Lasso, koja se u tajnosti testira u Brazilu, a postojale su pretenzije Tvitera da kupe TikTok. 

Međutim, kao što sve ima svoje dobre i loše strane, tako je i kod ove aplikacije. Sama činjenica da potiče sa Kineskog područja mnoge je bacila u rebus i navela na razmišljanje u negativnom smeru, a povod je bila informacija da ova platforma zapravo služi za špijuniranje američkog predsednika Donalda Trampa, sa čijom se administracijom sada i tuže. 

Na našem području, platformu masovno koriste mladi ljudi, a ni javne ličnosti joj nisu odolele. Osobe koje su se proslavile na ovoj društvenoj mreži, sa nekoliko miliona ( da, dobro ste pročitali) pratilaca su : 

1: ukiqukiq, sa preko 53 M;
2. sergejpajicc, sa 44,8 M;
3. barbiafrika– 27 M;
4. bondisimo– 18.5 M;
5. saratkd7_ sa nešto preko 17M;
6. maalavestica sa 12M; 
7. tixyca sa 10M;
8.skrimerx_ koji broji skoro 8 M;
9. wajwai 6,5 M i 
10. stefanmillanov1 sa preko 5 M pratioca.

Tagovi

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Hi-Tech