Nova reakcija uključuje emotikon koji grli srce, a iz te kompanije kažu da se nadaju da će ta reakcija ljudima omogućiti da se osećaju povezanije sa svojom porodicom i prijateljima od kojih su trenutno možda razdvojeni. Nova reakcija dolazi i na Messenger, ali izgledaće malo drugačije, odnosno biće u obliku pulsirajućeg ljubičastog srca.
A iako pažljiva, ova promena na Facebook-u je veoma mala naspram problema koje je pandemija zapravo donela toj kompaniji. Reč je o brojnim dezinformacijama koje se brzo šire tom platformom.
Zbog toga su iz Facebook-a najavili da će ljude koji su delili ili lajkovali dezinformacije o korona virusu na to i upozoriti tako što će im na News Feedu prikazati poruku Get the Facts s linkom na WHO-ove stranice gde će moći pronaći istinite informacije o pandemiji.
Zbog pandemije je Facebook osetio i značajan rast u korišćenju, ali to se nije odrazilo i na finansijsku dobit zbog negativnog uticaja pandemije na digitalne oglase.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.