
Koliko zarađuju influenseri na društvenim mrežama tema je koja fascinira sve koji se nalaze s druge strane ekrana.
Ranije je jedan kreator sadržaja podelio svoje iskustvo otkrivši koliko je zaradio nakon što je dosegao milion pregleda na TikToku. Američki jutjuber poznat kao Howfinity, koji ima više od 975.000 pretplatnika na Jutjubu, prepoznatljiv je po svojim videozapisima fokusiranim na tehnologiju, tutorijale i razne savete.
U jednom od svojih tutorijala objasnio je kako TikTok Creator Fund funkcioniše i kako je uspeo da zaradi od svog sadržaja na društvenim mrežama.
Za one koji ne znaju, TikTok Creator Fund plaća kreatorima sadržaja na platformi, pri čemu zarada zavisi od broja pregleda koje dobiju njihovi videozapisi. TikTok Creator Fund bio je dostupan u Sjedinjenim Američkim Državama, Ujedinjenom Kraljevstvu, Nemačkoj, Francuskoj, Italiji i Španiji.
Međutim, ovaj program je ukinut 16. decembra 2023. godine. Kreatori sadržaja iz ovih zemalja sada mogu učestvovati u novom programu pod nazivom TikTok Creativity Program, koji je zapravo veoma sličan, piše Index.hr.
Uslovi su relativno jednostavni: treba da imate više od 18 godina, najmanje 10.000 pratilaca ili 100.000 pregleda u poslednjih 30 dana te redovno objavljivati vlastiti sadržaj koji ne krši smernice zajednice. I biti kreator iz jedne od gore navedenih zemalja.
Jednom kada budete prihvaćeni, možete početi da zarađujete od svojih videozapisa i pratite svoje analitike putem aplikacije i veb stranice.
Howfinity je otkrio da je u prvih sedam dana svog profila prikupio 3,9 miliona pregleda. Nažalost, oko 2,7 miliona pregleda ostvareno je pre nego što je bio prihvaćen u program, ali je uspeo da dobije više od milion pregleda nakon što je postao deo fonda.
Od 1,2 miliona monetizovanih pregleda zaradio je 36,64 dolara u periodu od pet dana. Prvog dana zaradio je 6,09 dolara, dok je najveći iznos od 23,14 dolara ostvario kada je jedan od njegovih videozapisa postao viralan. Potom su zarade po danu pale na 3,50 dolara, 2,80 dolara i 1,11 dolara.
Korisnici su bili šokirani malim iznosom zarade. Jedan je komentarisao:
„Čini se da je TikTok odličan za promociju brenda, ali nije najbolji za stvarnu zaradu, osim ako niste jedna od velikih zvezda.“
„Ok, ipak neću dati otkaz na poslu zbog TikToka“, dodao je drugi.
Howfinity je upravo istakao prednosti TikToka zbog mogućnosti da videozapisi postanu viralni, privuku mnogo gledalaca i usmjere ih prema drugim platformama, proizvodima ili uslugama. Barem dok tu aplikaciju ne zabrane u njegovoj zemlji.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.