Search

8 filmova koji su naterali gledaoce da POBEGNU iz bioskopske sale – da li biste se usudili da ih pogledate na velikom platnu?

Popcorn
0
Foto:Printscreen/Youtube:SonyPicturesEntertainment

Dok neki obožavaju horor filmove, drugi ih pak vešto izbegavaju. Neki od filmova sa ove liste nisu bili predviđeni da budu horori, ali iz nekog razloga su naterali ljude da napuste bioskopsku salu.

Da bi saznali kojih osam filmova je izazvalo pravu malu (nekad veliku) dramu, nastavite sa čitanjem teksta:

1.The Exorcist (1973)

Ovaj film je definitivno jedan od onih koji je preplašio gledaoce što dokazuju i neke informacije iz prošlosti. Snimci iz vesti prikazivali su prestrašene gledaoce koji su bežali iz bioskopskih sala od čistog užasa; jedan je pao u nesvest u holu.

„Samo sam to našao zaista užasnim i morao sam da izađem,“ rekao je jedan gledalac.

„Nisam više mogao da podnesem.“ Kada je film premijerno prikazan u Londonu, ambulantna kola su bila parkirana ispred.

2. The Blair Witch Project (1998)

The Blair Witch Project je postigao veliki uspeh u bioskopima i postaje jedan od najprofitabilnijih filmova ikada (budžet od 22.000 dolara, zarada od 240 miliona dolara). Međutim, dokumentarni stil snimanja, sa glumcima koji trče ili padaju držeći kameru u ruci, izazvao je talase ljudi koji su dobijali mučninu u prolazima, holovima i toaletima. U bioskopima u oblasti Atlante tokom većeg dela prvog vikenda prikazivanja, osoblje je bilo zaduženo za čišćenje sale nakon što nekome od gledalaca pozli.

„Neko je povraćao u muškom toaletu, ženskom toaletu i u hodniku,“ rekao je upravnik bioskopa. „Nije prijatno za čišćenje.“

Pročitajte i: 10 najbolje ocenjenih filmova svih vremena: Korisnici interneta tvrde da su OVO najbolja ostvarenja, a evo šta kaže IMDb

3. 127 Hours (2010)

Publika koja je pohrlila da gleda priču reditelja Denija Bojla o planinaru Aronu Ralstonu, koji se zaglavio u pećini i morao da amputira sopstvenu ruku džepnim nožem. Mnogi ljudi su padali u nesvest, neki su povraćali, a jedna osoba je bila je odvezena kolima hitne pomoći, nakon čega se vratila u bioskop i proglasila film “izvrsnim“.

4.Reservoir Dogs (1992)

Kao što je slučaj i sa ostalim filmovima na ovoj listi, neki jednostavno nisu mogli da izdrže celu projekciju, pa su napustili bioskopsku salu. Dok je nekima ovo i jedan od omiljenih filmova, naravno sve zavisi od ukusa.

5. Freaks (1932)

Zloglasni prikaz cirkuske predstave sa osvetničkim motivima Toda Brauninga bio je zastrašujuće iskustvo za gledaoce. Iako nije strogo horor film, njegova velika glumačka postava sa “pravim” cirkuskim izvođačima bila je uznemirujuća. Freaks je doživeo masovne odlaske iz bioskopa, jer su gledaoci bili uznemireni zbog nedostatka udova. MGM je insistirao na novoj montaži filma nakon što je jedna žena tvrdila da je tokom projekcije bila toliko potresena da je doživela pobačaj.

6. Irréversible (2002)

Kritikovan zbog prikaza brutalnog napada, ovaj osvetnički film reditelja Gaspara Noea naveo je gledaoce da napuste bioskop – ali ne nužno zbog onoga što je prikazano na ekranu. Noe je priznao da je tokom prvih 30 minuta filma koristio frekvenciju basa od 27 herca, koja ne može biti čujna ljudskom uhu. Poznata kao infrazvuk, ova frekvencija može izazvati paniku i anksioznost na način sličan vibracijama koje stvaraju zemljotresi. Paranormal Activity (2007) koristio je sličnu tehniku.

7.The Lion King (1994)

U ponosnoj Diznijevoj tradiciji povređivanja roditelja, došao je Kralj lavova, gde mali Simba uči da se sam snalazi nakon što njegovog oca pregazi stampedo. Animirana tragedija se pokazala toliko intenzivnom za mlađe gledaoce – ključnu Diznijevu demografsku grupu – da su morali privremeno da budu premešteni u hol dok se ne smire.

8.The Walk (2015)

U dokumentarcu Man on Wire iz 2008. godine, savremena publika je upoznala Filipa Petija, hodača po užetu koji je izazvao pometnju u Njujorku 1974. godine prelazeći između Kula bliznakinja. Godine 2015. reditelj Robert Zemeckis (Povratak u budućnost) dramatizovao je taj podvig filmom The Walk, sa Džozefom Gordon-Levitom u ulozi Petija. Za razliku od dokumentarca, koji se oslanjao uglavnom na fotografije i rekonstrukcije, Zemeckis je koristio digitalnu umetnost kako bi stavio gledaoca na uže sa Petijem – i to u IMAX formatu. Rezultat je bio toliko vrtoglav da su članovi publike skloni vrtoglavici doživljavali anksioznost, pa čak i povraćanje.

 

Comments (0)

There are no comments. Be the first and leave a comment.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Latest from Popcorn