Potpredsednik Facebook-a je podelio statističke podatke sa novinarima u četvrtak. Primetno je da oko 95% korisnika Facebook-a ne klikće na etikete upozorenja da bi pogledali postove koji su označeni kao lažni. Važno je da ova statistika pokriva period između marta i dana izbora, tako da ne nude nikakav uvid u postizborne napore kompanije da uspori dezinformacije u vezi koronavirusa.
Na istoj konferenciji podeljeni su i podaci o borbi kompanije protiv dezinformacija o virusu COVID-19. Između marta i oktobra Facebook je uklonio više od 12 miliona delova objava gde su deljene opasne dezinformacije o koronavirusu. Facebook uklanja pogrešne informacije za koje kaže da mogu dovesti do neposredne štete, poput lažnih lekova.
Globalna epidemija je sa sobom donela mnogo problema, kako u zdravstvenom sistemu, tako i u svim ostalim. Na društvenim mrežama krenule su da kruže lažne informacije, teorije zavere, a ljudi su vođeni tuđim stavovima počeli da veruju. Da ne bi došlo do socijalnih problema, Facebook je odlučio da spreči njihovo širenje.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.