AAT-a je omogućio i opisivanje fotografije, pa je korisnik mogao da čuje nešto slično ovom „image may contain: two people, smiling, outdoors“. Unapređivanjem ove tehnologije korisnik će moći da dobije mnogo više detalja o fotografiji. Na primer, AI je sada u stanju da identifikuje ne samo koliko osoba je na fotografiji, već i da pretpostavi njihove aktivnosti, kao i da pokuša da prepozna i lokacije na kojima se nalaze. Na prethodnom primeru to bi zvučalo otprilike ovako: „a selfie of two people, outdoors, the Leaning Tower of Pisa“. Osoba koja bi čula takav opis mogla bi mnogo bolje da zamisli fotografiju u odnosu na prethodnu varijantu opisa, prenosi PC Press.
Facebook je naveo da je AI sposoban da prepozna više od 1.200 različitih koncepata, a to je omogućeno zahvaljujući velikom modelu za učenje, koji se stalno dopunjava novim primerima. Učenje je zasnovano na sopstvenoj open-source platformi, Facebook Al Research koja služi za identifikovanje objekata na fotografijama.
I druge velike kompanije trude se da olakšaju upotrebu svojih servisa slabovidim i slepim osobama. Google je, na primer, prošle godine u okviru Androdi OS-a ugradio TalkBack sistem koji koristi reči i vibracije da bi korisnicima objasnio šta se nalazi na ekranu telefona.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.