To je velika odgovornost, pa je neophodno da se odluči šta je važnije: prihodi ili mentalno zdravlje korisnika. Instagram dugo razmišlja o sakrivanju lajkova, pa je nedavno ponudio rešenje kojim zapravo ništa nije rešeno.
Dugogodišnja rasprava oko Instagram lajkova završila se kao što se i očekivalo: odluka o tome da li žele da vide broj lajkova ili pak ne prepuštena je korisnicima. Platforma već testira novu opciju koja korisnicima omogućava da izaberu ono što je najbolje za njih, pa tako mogu da odluče da ne žele da vide broj lajkova na postovima drugih, na sopstvenim sadržajima, a mogu i da nastave po starom.
Nova opcija stiže mesec dana nakon što je Instagram “slučajno” sakrio broj lajkova za veliki broj korisnika, što se smatra delom eksperimenta koji traje od 2019. godine. Naime, eksperti pokušavaju da utvrde da li nevidljivost lajkova utiče na smanjenje pritiska kada su društvene mreže u pitanju. Od početka je jasno da nova opcija nije dobrodošla, posebno zbog toga što šteti influenserima koji su važan deo industrije, ali i zbog običnih korisnika koji se diče brojem lajkova.
Još uvek nije poznato kada će izbor u vidljivosti lajkova stići do svih Instagram korisnika, ali je jasno da se na horizontu valja neka velika promena.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.