U pitanju su nove opcije koje bi poslodavcima trebalo da olakšaju regrutaciju radnika direktno iz aplikacije.
Kao i u slučaju svake platforme koja olakšava potragu za poslom, i nova TikTok alatka je dizajnirana tako da korisnicima pomogne u traženju posla, a kompanijama u pronalaženju odgovarajućih kandidata. Platforma nove funkcije već testira uz pomoć određenog broja kompanija, a umesto uobičajenih biografija zainteresovani poslodavcima šalju video snimke.
Sve je više socijalnih platformi koje žele da uđu u svaki aspekt života svojih korisnika – Facebook ima sopstveni servis za zapošljavanje, a LinkedIn alatke koje podsećaju na Facebook – pa ne iznenađuje što se i TikTok seli u LinkedIn sferu. Još uvek nije do kraja jasno na koji će način nova TikTok alatka funkcionisati, a izveštaji ukazuju da neće biti integrisana u aplikaciju, već će postojati kao odvojena stranica na kojoj će kompanije moći da dele konkurse, a korisnici svoje radne biografije.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.