Nova mogućnost
Poslednjih nekoliko godina, Instagram i Facebook su ponudili načine da vidite koliko dugo koristite aplikacije svaki dan, kao i opciju za postavljanje vremenskog ograničenja dnevnog korišćenja. Sada se čini da je Instagram povećao minimalno dnevno vremensko ograničenje na 30 minuta, sa 10 ili 15 minuta.
Instagram nudi mogućnost da sada postavite novu vrednost za svoje dnevno vremensko ograničenje. „Dostupne vrednosti za dnevna vremenska ograničenja se menjaju kao deo ažuriranja aplikacije“, stoji u obaveštenju.
Podešavanja u aplikaciji Facebook su detaljnija. Korisnici mogu izabrati bilo koje vremensko ograničenje u koracima od pet minuta. Kada korisnik dostigne odabrano vremensko ograničenje u bilo kojoj aplikaciji, pojavljuje se obaveštenje, iako ga može ignorisati.
U vreme kada je predstavila ovu funkciju, Meta je rekla da je ideja bila da se ljudima pruži veća kontrola nad dužinom vremena koje provode na njenim aplikacijama. Takođe i da se „podstiču razgovori između roditelja i tinejdžera“ o zdravim online navikama.
Nejasno je zašto je Instagram povećao minimalno dnevno vremensko ograničenje. Međutim, tajming je interesantan obzirom na to da je na Facebook-u, opao dnevno aktivnih korisnika po prvi put u prošlom kvartalu. Takođe, rast korisnika u Meta-inoj porodici aplikacija (Instagram i WhatsApp) ostao gotovo isti.
Meta očekuje sporiji rast prihoda ove godine zbog veće konkurencije za vreme ljudi i korisnika koji obraćaju više pažnje na funkcije koje generišu manji prihod, kao što su Reels. Produženje vremenskog ograničenja i zadržavanje korisnika da duže pregledaju Instagram mogao bi biti jedan od načina da se uravnoteže te zabrinutosti oko prihoda.
Ostaje da se vidi kako će političari reagovati na ovakav potez. U oktobru je senator Richard Blumenthal rekao da Meta „zna da njeni proizvodi mogu izazvati zavisnost i toksičnost za decu“.
Ranije ovog meseca, dvopartijski zakon je predstavljen u Senatu sa ciljem da se od Federalne trgovinske komisije traži da prouči načine da se smanji „šteta algoritamskog pojačavanja i zavisnosti od društvenih medija na platformama“.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.