Na događaju za oglašivače koji je održan početkom nedelje, Meta je predstavila novi način za oglašivače da prikazuju oglase na Instagramovoj stranici za istraživanje, koja prikazuje sadržaj korisnicima na osnovu njihovih preferencija i rutina, kao i na stranicama profila Instagram influensera sa kojima imaju poslove.
Na servisu za razmenu poruka Messenger, Facebook pokreće alatku koja koristi softver za mašinsko učenje za prikazivanje oglasa namenjenih da „dopru do ljudi za koje je najverovatnije da će obaviti kupovinu“, rekao je Maz Sharafi, potpredsednik za marketing i rast poslovnih poruka kompanije Meta.
Najave stižu samo tri nedelje pre nego što bi Meta trebalo da objavi svoj izveštaj o zaradi u trećem kvartalu, za koji se očekuje da će pokazati drugi period zaredom opadanja prihoda. Kompanija uglavnom svu svoju prodaju ostvaruje od mobilnih oglasa, biznisa koji je ove godine narušen zbog Apple-ovih ažuriranja privatnosti na svom operativnom sistemu, kao i zbog rastuće ekonomije i rastuće konkurencije TikTok-a. Metine akcije su ove godine izgubile blizu 60 odsto vrednosti.
Dok Meta gleda u budućnost, kompanija se oslanja na pojavu virtuelne stvarnosti i metaverzuma kako bi podstakla rast. Sada počinje da eksperimentiše kako će oglašivači postojati u tom svetu.
Meta je najavila da testira oglase proširene stvarnosti u okviru glavne funkcije Instagrama za feed i priče, rekla je Nicola Mendelsohn, Meta potpredsednica globalne poslovne grupe, na oglasnom događaju. Većina potrošača danas doživljava AR kada komunicira sa digitalnim filterima koji ukrašavaju fotografije i video zapise koje vide na uslugama društvenih medija kao što su Facebook i Snapchat.
Još jedna nova opcija za preduzeća na Instagramu je oglasni proizvod koji se zove oglasi za više oglašivača koji će korisnicima prikazati vrtešku povezanih promocija koje prate originalni oglas. Meta nije dala detalje o cenama za nijednu od svojih novih ponuda. Jedan od primarnih izazova Facebook-a ove godine bila su njegova velika ulaganja u svog TikTok konkurenta pod nazivom Reels, jer još uvek ne postoji uspostavljen format oglasa za kratke, viralne video snimke.
Da bi pokušao da iskoristi rastuću popularnost Reels-a, Meta predstavlja ono što naziva post-loop oglasima, novi format oglasa za kreatore i kompanije. Kreator može da pokrene ove kratke video oglase svojih partnera između svojih kolutova. Ta funkcija je dostupna samo u osnovnoj Facebook aplikaciji. Pored toga, preduzeća imaju opciju da ugrade vrtešku sa oglasima na dno kolutova kreatora ako ih kreator odobri.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.