Meta Platforma i Pintrest su pali između 2% i 7%. Twitter je pao za 3% takođe povučen strahom od bezbednosnih pregleda ponude milijardera Elona Maska za preuzimanje. Analitičari su požurili da manje svoju cenu za Snap, a Morgan Stanley je doveo do najniže cene na Volstritu od 7 dolara. A akcije su pale na najniži nivo od početka 2019.
Digitalni oglasni prostor je patio jer su brednovi smanjili marketing i budžete za oglase kao odgvor na opadajuću potražnju potrošača. Snapovo upozorenje je pogoršalo te strahove.
Do sada ove godine, kompanije za digitalne reklame zajedno su izgubile oko 1 triliona dolara pogođene intenzivnom konkurencijom od strane TikToka i izazovima zbog promene privatnosti kompanije Apple na svojoj iOS platformi koja korisnicima omogućava da odustanu od praćenja podataka.
Snap je u četvrtak prijavio svoj najsporiji rast prihoda kao javno preduzeće u poslednjem kvatralu i ne predviđa rast prihoda za tipično užurbano tromesečje za praznike. Oglašivači su se oslanjali na Snap platformu da bi iskoristili njenu popularnost među tinejdžerima i mladim odraslim osobama. Ali Apple promene privatnosti otežale su praćenje i merenje oglasa na Snapchatu, što je dovelo do toga da veliki brednovi prebace svoju potrošnju na oglase na veće platforme koje dosežu više ljudi.
Snapove akcije su ove godine izgubile oko 77% svoje vrednosti, dok su Alphabet, Meta i Pinterest izgubili između 30% i 60%. Twitter je dobio 21% na izgledima da milijarder Mask kupi kompaniju.
„Sada verujemo da će Snap imati poteškoća da ostane pod kontrolom sopstvene sudbine u narednih šest do devet meseci“ – rekao je analitičar MKM Partners Rohit Kulkarni.
Comments (0)
There are no comments. Be the first and leave a comment.