Pretraži

POSLE 11 GODINA U FIOCI: Connect obradovao fanove provokativnim singlom

Muzika
0
Photo: IDJTV

IDJVideos Youtube kanal postao je bogatiji za još jednu numeru, a u pitanju je ,,Tatin sin". Momci iz Hrvatske koji čine grupu Connect i Ante Cash doneli su nam pravo osveženje kada je muzika u pitanju. 

Ono što je posebno zanimljivo jeste da je ova stvar bila pod ključem još od 2009. godine, a zašto je to tako objasniće u nastavku Ivan Dražić, poznatiji pod nadimkom Gidra.

– To za nas nije ništa strano, mi volimo da odstoje stvari. S obzirom na to da se svakodnevno snimaju nove numere dešava nam se to često. Snimljena je na žurki, kod prijatelja. Našli smo beat, pustili instrumental, počeli smo da se zezamo i tako je nastala stvar. Bukvalno iz polu zaje*ancije. Nismo planirali da je izbacujemo, nismo znali ni kada je pravo vreme. A sada je korona, ništa se ne izbacuje, a ova stvar nam je jako draga, kroz godine kada god bismo je pustili nekome svi bi rekli da je ludilo koliko je smešna.  S obzirom na to koliko je sada sivo vreme, odlučili smo da je ovo  pravi trenutak da nas sve malo nasmeje – kaže frontmen jedne od hrvatskih najpopularnijih grupa.

Ono što ovu numeru razlikuje od ostalih je svakako animirani spot koji još nije viđen na našim prostorima, a Ivan otkriva kako su od prvobitne ideje lyrics videa došli do animacije.

– Spot je krenuo da se radi još pre prvih zatvaranja i karantina, radilo se mic po mic. Ukupno je trajalo tri meseca. Prvobitna ideja je bila da se uradi samo kaver za pesmu, ali je prijatelj koji inače radi i 3D animacije došao na ideju da uradi i animirani spot, tako da smo od prvobitne ideje lyrics videa došli do animiranog spota. Čak ni ne znam kako bismo uspeli da se organizujemo da snimimo drugačiji spot i da tražimo lokacije. Zapravo to nikada nije ni bila opcija, a 2020. je definitivno godina kada je ova stvar trebalo da se objavi, zbog celokupne situacije – kaže Ivan i dodaje:

– Gledamo da popunimo taj prazan hod. Ljudi stralno komentarišu ,,Gde je stari Connect?!" i baš iz tog razloga smo i izbacili ovu stvar sada. Ko voli, nek izvoli. Ovo nije pesma za svakog, ali verujem da će naći svoj krug slušalaca, jer pesma je zabavnog karaktera. 

Iako se pesma dosta razlikuje od ostalih, jer definitivno nije komercijala, momci otkrivaju da se nisu ni vodili da li će ući u trending, jer, kako kažu ,,Ovo je za njihov gušt i za njihovu publiku, koja prati sam početak Connecta".

– Nismo išli za tim kako će publika da reaguje. Znamo kakva je ovo pesma i znamo kakve pesme danas prolaze. Ovo je baš za našu dušu i za naš gušt. Ne jurimo klikove sa ovom pesmom. Za promenu je nešto malo drugačije, možda šokantno, malo čudno… Ali bitno je samo da izađe, cela ekipa voli ovu stvar. Od 2009. slušamo naše prijatelje ,,Zašto ne izbacujete?!" ,,Kada izbacujete?!" Tehnički su nas naši prijatelji naterali da već jednom izbacimo ovo. Doslovno su nam DJ-evi tražili da im pošaljemo pesmu za svoje nastupe. 

Numera nosi dosta provokativan naziv, a Dražić iskreno odgovara šta je to što ga je sputavalo da toliko godina ne objavi pesmu i da li zapravo numera ima posvetu.

Ništa nije slučajno. Kroz život vidiš svakakve ljude i vidiš kako se neko ponaša prema ljudima oko sebe i zbog čega je takav. Svi oko sebe imaju likove koji su u kešu i naravno da su takvi likovi inspiracija. Mislim da je svako imao priliku barem jednom da upozna takvog "likića" i siguran sam da će ih ova pesma podsetiti na tog nekog – kaže Ivan kroz šalu, pa dodaje:

– Ja sam takav da se ne želim ni zameriti, zbg toga nisam ni želeo da izbacim ovo. Sa jedne strane nisam nikoga hteo da uvredim, a sa druge, ovo je sve da se nasmejemo, prava je komedija. 

Kako je korona virus poremetio svačiju svakodnevicu, a najviše muzičku industriju i izvođače, on nam otkriva na koji način su planovi grupe bili osujećeni, ali i šta je to dobro što su uspeli da izvuku iz perioda karantina.

– Definitivno nam je udarila jednu dobru šamarčinu kada su naši planovi u pitanju – kroz šalu kaže Ivan, pa dodaje –  Imali smo u planu Američku turneju, ali sve će se to prolongirati dok se stanje ne smiri. Vidim da su svetske face poput Justina Biebera i The Weeknd-a pomerili svoje turneje do 2023., a ja se nadam da nećemo morati da čekamo baš do tada. Kada su u pitanju spotovi i stvaranje zarade, definitivno nas je poremetila. Jedino što je ostalo isto jeste zatvaranje u studiju, na to smo već uveliko navikli. Ceo život smo u studiju, sa par ljudi, tako da se barem po tom pitanju nije ništa promenilo. Ali cela muzička industrija je ugrožena, možemo mi da se zavaravamo kada će sve da se vrati na staro, ali ta neizvesnost ubija. A do tada se barem nadam da ćemo da nasnimimo dosta pesama i da ćemo moći da uveselimo našu publiku sa objavama na digitalnim platformama, to nam je cilj. Još animiranih spotova, lyrics videa dolaze u obzir, bitno je samo da bude konstanta u izdavanju singlova. 

Sa kojim to velikim facama sa estrade momci iz Connect-a izbacuju uskoro duete, kada će izaći album i šta su imali da kažu kada je u pitanju slučaj Raste, saznajte u nastavku intervjua u ponedeljak u 13časova na IDJTV portalu.

Numeru ,,Tatin sin" možete poslušati u nastavku: 

 

Komentari (0)

Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


Najnovije iz Muzika