Naime, nakon raskida Voyage-a i Breskvice spekulisalo se da je sve to marketinški trik pre objavljivanja nove pesme, kao što su već radili kada je bila veridba u pitanju.
Takođe, ubrzo nakon njihovog raskida izašla je njihova poslednja zajednička pesma "Beli grad", što je još više dalo ljudima za pravo da sumnjaju da je u pitanju marketinški trik.
Međutim, ubrzo nakon toga Voyage je ekskluzivno u našoj emisiji IDJHOT govorio o raskidu sa pevačicom, i svima dokazao da raskid i te kako istinit.
Iako je Voyage odmah nastavio sa svojom vrlo uspešnom karijerom, Breskvica je odlučila da šest meseci nakon raskida izbaci novu pesmu, ali i tek sada da progovori o celoj situaciji pa je istakla i da li je pesma "Beli grad" bila marketinški trik.
– Sada generalno, šta god da se uradi može da se smatra marketinškim trikom, ali nije marketinški trik. Prosto ta pesma je izašla zato što je tako menadžment odlučio i ja sam se složila sa tim i to je to – istakla je ona za domaće medije.
Komentari (0)
Trenutno nema komentara. Budite prvi i ostavite komentar.